Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Komisja ds. Przeciwdziałania Mobbingowi 2020-2024

 

W dniu 26.02.2021 Rektor UW prof. Alojzy Z. Nowak powołał Komisję ds. Przeciwdziałania Mobbingowi na kadencję 2020-2024. Celem Komisji jest przeciwdziałanie mobbingowi na Uniwersytecie Warszawskim i wspieranie budowania relacji opartych na wzajemnym szacunku między osobami pracującymi na uczelni.

 

Skład Komisji na lata 2020-2024:

Przewodnicząca: dr hab. Justyna Grudzińska-Zawadowska – Wydział Filozofii

Członkowie:

dr hab. Małgorzata Barzycka-Banaszczyk – Wydział Prawa i Administracji

mgr Maria Cywińska – Wydział Psychologii

dr hab. Anna Kurowska, prof. ucz. – Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych

prof. dr hab. Małgorzata Król-Bogomilska – Wydział Prawa i Administracji

dr Paweł Poławski – Wydział Socjologii

prof. dr hab. Anna Zdunik – Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki

 

Obsługę Komisji zapewnia mgr Elżbieta Felkner.

 

Każdy pracownik, który uzna, że został poddany mobbingowi, powinien zgłosić sprawę do koordynatorki przeciwdziałania mobbingowi – Magdaleny Miksy antymobbing@uw.edu.pl Jeśli koordynatorka po wstępnym zbadaniu zgłoszenia uzna, że opisaną sytuację można uznać za mobbing, przekaże sprawę do Komisji ds. przeciwdziałania mobbingowi. Komisja rozpocznie wtedy postępowanie w tej sprawie. W przypadku, gdy zgłoszonej przez pracownika sytuacji nie będzie można uznać za mobbing, koordynatorka skieruje sprawę do rzeczniczki akademickiej lub Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy Wydziale Prawa i Administracji w celu polubownego rozstrzygnięcia sporu. Może też przekazać zgłoszenie do odpowiedniej jednostki uniwersyteckiej bądź zakończyć sprawę.